Savjeti za uspješan radni dan
Izvor: LinkedIn / Fotografije: Freepik.
Bilo da ste menadžer ili tek zaposleni u kompaniji, uvijek tražite način kako da organizujete dan. Vrijeme je da se manje fokusirate na pauze za kahve, a više vremena usmjerite na konkrete ciljeve. Koji su to dnevni ciljevi?
Fokusirajte se na sebe
Greška je ukoliko započnete dan provjeravanjem e-pošte. Ovo je primjer da drugima dozvoljavate da “diktiraju” vaša postignuća. Prvo se razgibajte ili doručkujte, pročitajte vijesti ili prošetajte do posla. Biciklo nije loša ideja također.
Prioriteti
Zapišite šta je realno i prioritet da uradite u toku radnog vremena. Nije moguće da odradite bezbroj poslova u osam radnih sati. Nema ništa produktivno u završavanju beskonačne liste popisa. Tu listu iscjepite iz rokovnika. Prepišite na novi list samo ono što “morate” danas da uradite prije drugih stvari. Poslije šta ostane.
Teže zadatke započnite odmah ujutro
Odmorni ste, možda naspavani. Nema potrebe da odlažete zadatke za poslije doručka, užine i pauze za kafu, čaj. Vaš mozak se odmorio od ekrana, previše informacija koje upijamo, htjeli to ili ne. Vrijeme je za riješte prvu dnevnu brigu.
Slijedite pravilo 20/80
Da li ste znali da samo 20 posto onoga što svaki dan radite (rutina) daje 80 posto rezultata. Sve ostalo što ne čini taj mali procenat najrelevantnijeg otkačite sa spiska poslova. “Manje je više“.
Napravite plan
Primjetili ste da Vas neke stvari ometaju u toku posla. Napravite plan ili podesite alarm za njih. Na taj način imaćete dvije ili tri prilike da ih uradite. Nećete više razmišljati u toku cijelog dana o njima. Ništa Vas više ne ometa u postizanju onog bitnog.
Podignite slušalicu
Mrsko Vam je da šaljete svima pojedinačan mejl. Kada pošaljete grupnu proruku uvijek se neko javi za potpitanja. Svi sudionici dobijaju te poruke, to ih ometa u radu. Zvukovi ih ometaju, a prepiska ih se ne tiče. Nazovite osobe koje imaju dodatna pitanja ili nedoumice i porazgovarajte sa njima.
Ne mješajte produktivnost sa lijenošću
Očito, lijenost je br. 1 doprinos gubitku produktivnosti. Zapravo, brojne metode koje štede vrijeme – npr. sastanci i mailovi – nerijetko su stvari koje Vas odvlače od toga da radite pravi posao. Koncentrišite se na stvari koje su važne i zapamtite, produktivnost na radnom mjestu je uspjeh.
Predahnite
Kada god osjetite da ste se ukočili, ustanite i posložite papire i ostale stvari. Prebrišite tastaturu, organizujte radni sto. Rastegnite se. Otvorite prozor i uradite vježbe dubokog disanja. Razbistriće Vam se misli. (mojinfo.ba)
Savjeti za uspješan radni dan