Mladi potrošači i njihova potrošnja sa aspekta kulture življenja
Izvor: potrosackiblog.blogspot.com
Problematika kojom nastojim da se bavim u ovom blogu jeste nepoznavanje osnovnih prava mladih potrošača u Tuzlanskom kantonu. Odnosno korisnika potrošnje roba i usluga sa aspekta osnovne kulture življenja.
Kao dokaz da mladi potrošači nisu dovoljno informisani o svojim pravima jeste to što je njima, uglavnom obavezan odlazak u kupovinu, bez obzira na poskupljenja. To je jedan od razloga prekomjerne potrošnje.
Mladi nemaju dovoljno novca za ove “potrebe”. To se naročito odnosi na mlade generacije potrošača koji su još neiskusni i nezreli. Ova kategorija se često razbacuje novcem, jer žele da se dokažu svojim vršnjacima, a ustvari samo pate od kompleksa ekonomske i socijalne sigurnosti.
Ovaj je trend posebno izražen kod mladih u dobi od 18 do 30 godina – u kategoriju spadam i ja, 28 godina i smatram da su to najbolje godine kada prepoznaješ sebe i ustvari znaš šta ti treba, a šta ne.
Problem studenata
Problem o kojem pišem pogađa mnoge studente, kao i mlade nezaposlene ljude sa područja TK, koji nisu dovoljno upoznati sa aspektima potrošnje i ne mogu da usklade kućni budžet sa svojim potrebama.
Najmlađi potrošači bi trebali da bolje razumiju problem prekomjerne kupovine. Ova kupovina se obično javlja u vrijeme praznika, rođendana ili maturskih proslava. Navedena kategorija kupaca treba da se edukuje o potrošačkim pravima. Edukacija se najbolje postiže kroz povećanu svijest o prekomjernoj kupovini, u odnosu na kupovinu sa svrhom.
Poskupljenja ne treba da utiču na mentalno zdravlje, pa čak i ukoliko dođe do povećanja cijena u skorijem vremenu. Očekivano je i da mladi usklade kućni budžet sa kupovnom moći, jer to zapravo predstavlja osnov kulture življenja. U narednom članku moći ćete da čitate o uskoj vezi nezaposlenosti i kupovne moći, te o online kupovini. (mojinfo.ba)
Mladi potrošači i njihova potrošnja sa aspekta kulture življenja