• Home
  • Aktuelno
    • BiH
    • Regija
    • Svijet
  • Biznis
    • Ekonomija
  • Atraktivno
    • Dizajn
    • Fotografije
    • Umjetnost
  • Fragmenti
    • Historija
  • Ogledalo
    • Hrana
    • Ljepota
    • Zdravlje
  • Putnici
    • Travel
    • Turizam
    • Zanat
  • Unaprijed
    • Najave događaja
  • Vizija
    • Tech
    • Science
    • Zanimljivosti
  • Majstori
  • Marketing
Monday, February 6, 2023
17 °c
Tuzla Canton
16 ° Sun
15 ° Mon
17 ° Tue
mojinfo.ba
No Result
View All Result
  • Login
  • Home
    • All
    • BiH
    • Regija
    • Svijet
    Realizovana zimska vježba – Prenj 2023

    Realizovana zimska vježba – Prenj 2023

    Visina vodostaja Bosne prijeti – problem su i kanalizacione mreže

    Visina vodostaja Bosne prijeti – problem su i kanalizacione mreže

    Skrnavljenje Dašnica džamije u Bijeljini

    Skrnavljenje Dašnica džamije u Bijeljini

    Veliki mubarek za Medžlis Trebinje i Mostarsko muftijstvo

    Veliki mubarek za Medžlis Trebinje i Mostarsko muftijstvo

    Džunzović: Bošnjaci su politički organizirani muslimani u Evropi, za neke je to nedopustivo

    Džunzović: Bošnjaci su politički organizirani muslimani u Evropi, za neke je to nedopustivo

    Smanjena cijena povratne karte za Trebeviću žičaru

    Smanjena cijena povratne karte za Trebeviću žičaru

    Trending Tags

    • Aktuelno
      • BiH
      • Regija
      • Svijet
    • Biznis
      • Ekonomija
    • Atraktivno
      • Dizajn
      • Fotografije
      • Umjetnost
    • Fragmenti
      • Historija
    • Ogledalo
      • Hrana
      • Ljepota
      • Zdravlje
    • Putnici
      • Travel
      • Turizam
      • Zanat
    • Unaprijed
      • Najave događaja
    • Vizija
      • Tech
      • Science
      • Zanimljivosti
    • Majstori
    • Marketing
    • Home
      • All
      • BiH
      • Regija
      • Svijet
      Realizovana zimska vježba – Prenj 2023

      Realizovana zimska vježba – Prenj 2023

      Visina vodostaja Bosne prijeti – problem su i kanalizacione mreže

      Visina vodostaja Bosne prijeti – problem su i kanalizacione mreže

      Skrnavljenje Dašnica džamije u Bijeljini

      Skrnavljenje Dašnica džamije u Bijeljini

      Veliki mubarek za Medžlis Trebinje i Mostarsko muftijstvo

      Veliki mubarek za Medžlis Trebinje i Mostarsko muftijstvo

      Džunzović: Bošnjaci su politički organizirani muslimani u Evropi, za neke je to nedopustivo

      Džunzović: Bošnjaci su politički organizirani muslimani u Evropi, za neke je to nedopustivo

      Smanjena cijena povratne karte za Trebeviću žičaru

      Smanjena cijena povratne karte za Trebeviću žičaru

      Trending Tags

      • Aktuelno
        • BiH
        • Regija
        • Svijet
      • Biznis
        • Ekonomija
      • Atraktivno
        • Dizajn
        • Fotografije
        • Umjetnost
      • Fragmenti
        • Historija
      • Ogledalo
        • Hrana
        • Ljepota
        • Zdravlje
      • Putnici
        • Travel
        • Turizam
        • Zanat
      • Unaprijed
        • Najave događaja
      • Vizija
        • Tech
        • Science
        • Zanimljivosti
      • Majstori
      • Marketing
      No Result
      View All Result
      Morning News
      No Result
      View All Result
      ADVERTISEMENT
      Home Biznis

      Kako potrošači mogu ostvarivati svoja prava u vezi sa povećanjem cijena, isticanjem reklamacija i garancijom proizvoda na tržištu (II)

      Drugi dio

      mojinfo.ba by mojinfo.ba
      20/01/2023
      in Biznis, Ekonomija
      Reading Time: 2 min
      Kako potrošači mogu ostvarivati svoja prava u vezi sa povećanjem cijena, isticanjem reklamacija i garancijom proizvoda na tržištu (II)

      Fotografija: Pixabay.

      0
      SHARES
      22
      VIEWS
      Share on FacebookShare on Twitter

      Kako potrošači mogu ostvarivati svoja prava u vezi sa povećanjem cijena, isticanjem reklamacija i garancijom proizvoda na tržištu (II)

      Izvor: Tarik Osmanhodžić, Potrošački blog.

      Ukoliko niste pročitali prvi dio teksta otvorite ovaj link.

      PROČITAJTE I DRUGE NOVOSTI

      Kako potrošači mogu ostvarivati svoja prava u vezi sa povećanjem cijena, isticanjem reklamacija i garancijom proizvoda na tržištu (VI)

      Kako potrošači mogu ostvarivati svoja prava u vezi sa povećanjem cijena, isticanjem reklamacija i garancijom proizvoda na tržištu (V)

      Popravak ili zamjena proizvoda

      U većini zemalja postoji hijerarhija pravnih sredstava. To znači da vaš kupac najprije mora zatražiti da proizvod popraviti ili da ga zamijenite ako popravak nije održiva opcija. To morate učiniti u razumnom roku i bez većih neprilika za kupca.

      Sniženje cijene ili povrat cijelog iznosa

      Druga je mogućnost da kupcu snizite cijenu ili mu vratite cijeli iznos, samo ako popravak ili zamjena:

      – nisu mogući;

      – ako bi sa obzirom na vrstu proizvoda bili neispravni;

      – ako bi za kupca bili nepraktični;

      – ako ih vaše preduzeće ne može izvšiti u razumnom roku.

      Dodatna jamstva

      Kupcu možete ponuditi i dodatno komercijalno jamstvo. Ono može biti uključeno u cijenu proizvoda ili se dodatno plaća. Komercijalno jamstvo ne zamljenjuje pravno jamstvo, koje uvijek vrijedi najmanje dvije godine, a vi morate obavijestiti potrošača da to neće uticati na njegovo jamstvo.

      Reklamacija proizvoda-pitanja, odgovori i dileme

      Kako je rečeno u uvodnom izlaganju, reklamaciju proizvoda možemo izvršiti u slučaju nedostatka na proizvodu i to prema trgovcu kod kojega smo kupili isti proizvod. Za podnošenje svake reklamacije neophodan je račun. U vezi sa reklamacijom proizvoda postoje različite dileme i pitanja na koja je uvijek lako pronaći odgovore.

      Kako izvršiti reklamaciju prehrambenog proizvoda- U slučaju reklamacije prehrambenog proizvoda potrebno se odmah obratiti trgovcu koji je obavezan udovoljiti zahtjevu potrošača, a ukoliko ne udovolji potrebno je kontaktirati nadležnu inspekciju.

      Postoje li rokovi za reklamaciju- Vezano za rokove reklamacije proizvoda u slučaju da taj proizvod ima vidljiv nedostatak tada je potrebno pismeno se obratiti trgovcu u roku od osam dana od dana preuzimanja proizvoda, a ako je u pitanju skriveni nedostatak tada zahtjev treba podnijeti u roku od dva mjeseca od kada je skriveni nedostatak otkriven, a najkasnije u roku od dvije godine od dana preuzimanja proizvoda.

      Da li se može reklamirati proizvod bez nedostatka- Proizvod bez nedostatka se ne može reklamirati. Trgovac može, ali i ne mora prihvatiti takvu reklamaciju jer zakon ne propisuje takvu obavezu.

      Šta učiniti u slučaju reklamacije usluga- U slučaju da su usluge nepravilno ili djelimično obavljene potrošač je dužan obratiti se svojim pismenim zahtjevom trgovcu odnosno davaocu i to u roku od osam dana ako je nedostatak na prozvodu vidljiv, a ako potrošač naknadno otkrije skriveni nedostatak rokovi su od dva dana odnosno mjeseca kada je nedostatak otkriven odnosno najkasnije dvije godine od dana obavljene usluge. Davalac usluge dužan je po izboru potrošača ponovo obaviti ili umanjiti ugovorenu cijenu zbog slabijeg kvaliteta usluge. Za nastavak čitanja otvorite ovaj link. (mojinfo.ba)

      Kako potrošači mogu ostvarivati svoja prava u vezi sa povećanjem cijena, isticanjem reklamacija i garancijom proizvoda na tržištu (II)

       

      Previous Post

      Pogibija Džemala Bijedića – nesretni slučaj ili planski smišljen zločin? (III)

      Next Post

      Kako potrošači mogu ostvarivati svoja prava u vezi sa povećanjem cijena, isticanjem reklamacija i garancijom proizvoda na tržištu (III)

      Related Posts

      Kako potrošači mogu ostvarivati svoja prava u vezi sa povećanjem cijena, isticanjem reklamacija i garancijom proizvoda na tržištu (VI)
      Biznis

      Kako potrošači mogu ostvarivati svoja prava u vezi sa povećanjem cijena, isticanjem reklamacija i garancijom proizvoda na tržištu (VI)

      02/02/2023
      Kako potrošači mogu ostvarivati svoja prava u vezi sa povećanjem cijena, isticanjem reklamacija i garancijom proizvoda na tržištu (V)
      Biznis

      Kako potrošači mogu ostvarivati svoja prava u vezi sa povećanjem cijena, isticanjem reklamacija i garancijom proizvoda na tržištu (V)

      27/01/2023
      Kako potrošači mogu ostvarivati svoja prava u vezi sa povećanjem cijena, isticanjem reklamacija i garancijom proizvoda na tržištu (IV)
      Biznis

      Kako potrošači mogu ostvarivati svoja prava u vezi sa povećanjem cijena, isticanjem reklamacija i garancijom proizvoda na tržištu (IV)

      20/01/2023
      Kako potrošači mogu ostvarivati svoja prava u vezi sa povećanjem cijena, isticanjem reklamacija i garancijom proizvoda na tržištu (III)
      Biznis

      Kako potrošači mogu ostvarivati svoja prava u vezi sa povećanjem cijena, isticanjem reklamacija i garancijom proizvoda na tržištu (III)

      20/01/2023
      Kako potrošači mogu ostvarivati svoja prava u vezi sa povećanjem cijena, isticanjem reklamacija i garancijom proizvoda na tržištu
      Biznis

      Kako potrošači mogu ostvarivati svoja prava u vezi sa povećanjem cijena, isticanjem reklamacija i garancijom proizvoda na tržištu

      18/01/2023
      Bumerang traži novog člana tima – Inžinjer tehničke pripreme
      Biznis

      Bumerang traži novog člana tima – Inžinjer tehničke pripreme

      12/01/2023
      Load More
      Next Post
      Kako potrošači mogu ostvarivati svoja prava u vezi sa povećanjem cijena, isticanjem reklamacija i garancijom proizvoda na tržištu (III)

      Kako potrošači mogu ostvarivati svoja prava u vezi sa povećanjem cijena, isticanjem reklamacija i garancijom proizvoda na tržištu (III)

      Recent Posts

      • Za rekreativce u Tuzli: Upis novih članova u klub borilačkih vještina
      • Najavljujemo u Tuzli: Seminar i radionica sa hafizom Hankom Vlahovljak
      • Obavijest za javnost i posjetioce Trebevićke žičare
      • Poziv na promociju prvog dokumenarnog filma o Husein – kapetanu Gradaščeviću
      • Kako potrošači mogu ostvarivati svoja prava u vezi sa povećanjem cijena, isticanjem reklamacija i garancijom proizvoda na tržištu (VI)

      Categories

      • Aktuelno
      • Atraktivno
      • BiH
      • Biznis
      • Dizajn
      • Ekonomija
      • Fotografije
      • Fragmenti
      • Historija
      • Hrana
      • Inovacije
      • Ljepota
      • Majstori
      • Najave događaja
      • Ogledalo
      • Putnici
      • Regija
      • Science
      • Svijet
      • Tech
      • Travel
      • Turizam
      • Umjetnost
      • Unaprijed
      • Uncategorized
      • Vizija
      • Zanat
      • Zanimljivosti
      • Zdravlje

      Kategorije

      • Aktuelno
      • Atraktivno
      • Biznis
      • Unaprijed
      • Fragmenti
      • Ogledalo
      • Putnici
      • Vizija
      • Majstori

      Najnovije novosti

      • Za rekreativce u Tuzli: Upis novih članova u klub borilačkih vještina
      • Najavljujemo u Tuzli: Seminar i radionica sa hafizom Hankom Vlahovljak
      • Obavijest za javnost i posjetioce Trebevićke žičare
      • Poziv na promociju prvog dokumenarnog filma o Husein – kapetanu Gradaščeviću

      Kontakt info

      +387 61 998 898

      tzmojinfoba@gmail.com

      • Marketing
      • Aktuelno
      • Atraktivno
      • Biznis
      • Putnici
      • Privacy Policy

      © 2019 mojinfo.ba - Edukativno - informativni portal mojinfo.ba.

      No Result
      View All Result
      • Home
      • Aktuelno
      • Biznis
      • Unaprijed
      • Ogledalo
      • Putnici
      • Vizija
      • Fragmenti
      • Atraktivno
      • Majstori
      • Marketing

      © 2019 mojinfo.ba - Edukativno - informativni portal mojinfo.ba.

      Welcome Back!

      Login to your account below

      Forgotten Password?

      Create New Account!

      Fill the forms below to register

      All fields are required. Log In

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.

      Log In