• Home
  • Aktuelno
    • BiH
    • Regija
    • Svijet
  • Biznis
    • Ekonomija
  • Atraktivno
    • Dizajn
    • Fotografije
    • Umjetnost
  • Fragmenti
    • Historija
  • Ogledalo
    • Hrana
    • Ljepota
    • Zdravlje
  • Putnici
    • Travel
    • Turizam
    • Zanat
  • Unaprijed
    • Najave događaja
  • Vizija
    • Tech
    • Science
    • Zanimljivosti
  • Majstori
  • Marketing
Sunday, March 26, 2023
17 °c
Tuzla Canton
16 ° Sun
15 ° Mon
17 ° Tue
mojinfo.ba
No Result
View All Result
  • Login
  • Home
    • All
    • BiH
    • Regija
    • Svijet
    Olimpijski centar Bjelašnica: Studenti UNSA iskoristite popust!

    Olimpijski centar Bjelašnica: Studenti UNSA iskoristite popust!

    Nastavljene armenske provokacije na azerbejdžanskom tlu

    Nastavljene armenske provokacije na azerbejdžanskom tlu

    Bugarska uništava preko dva miliona vakcina protiv COVID-19

    Bugarska uništava preko dva miliona vakcina protiv COVID-19

    Spomenik koji Srbija ne želi: Srebrenička šuma, način da se ponovo diše

    Spomenik koji Srbija ne želi: Srebrenička šuma, način da se ponovo diše

    Realizovana panel diskusija na temu – BiH i Sandžak kroz Wikipediju

    Realizovana panel diskusija na temu – BiH i Sandžak kroz Wikipediju

    Nana čitav život u ponosu živjela, a sada momčići je presvlače, skidaju i stavljaju pelene

    Nana čitav život u ponosu živjela, a sada momčići je presvlače, skidaju i stavljaju pelene

    Trending Tags

    • Aktuelno
      • BiH
      • Regija
      • Svijet
    • Biznis
      • Ekonomija
    • Atraktivno
      • Dizajn
      • Fotografije
      • Umjetnost
    • Fragmenti
      • Historija
    • Ogledalo
      • Hrana
      • Ljepota
      • Zdravlje
    • Putnici
      • Travel
      • Turizam
      • Zanat
    • Unaprijed
      • Najave događaja
    • Vizija
      • Tech
      • Science
      • Zanimljivosti
    • Majstori
    • Marketing
    • Home
      • All
      • BiH
      • Regija
      • Svijet
      Olimpijski centar Bjelašnica: Studenti UNSA iskoristite popust!

      Olimpijski centar Bjelašnica: Studenti UNSA iskoristite popust!

      Nastavljene armenske provokacije na azerbejdžanskom tlu

      Nastavljene armenske provokacije na azerbejdžanskom tlu

      Bugarska uništava preko dva miliona vakcina protiv COVID-19

      Bugarska uništava preko dva miliona vakcina protiv COVID-19

      Spomenik koji Srbija ne želi: Srebrenička šuma, način da se ponovo diše

      Spomenik koji Srbija ne želi: Srebrenička šuma, način da se ponovo diše

      Realizovana panel diskusija na temu – BiH i Sandžak kroz Wikipediju

      Realizovana panel diskusija na temu – BiH i Sandžak kroz Wikipediju

      Nana čitav život u ponosu živjela, a sada momčići je presvlače, skidaju i stavljaju pelene

      Nana čitav život u ponosu živjela, a sada momčići je presvlače, skidaju i stavljaju pelene

      Trending Tags

      • Aktuelno
        • BiH
        • Regija
        • Svijet
      • Biznis
        • Ekonomija
      • Atraktivno
        • Dizajn
        • Fotografije
        • Umjetnost
      • Fragmenti
        • Historija
      • Ogledalo
        • Hrana
        • Ljepota
        • Zdravlje
      • Putnici
        • Travel
        • Turizam
        • Zanat
      • Unaprijed
        • Najave događaja
      • Vizija
        • Tech
        • Science
        • Zanimljivosti
      • Majstori
      • Marketing
      No Result
      View All Result
      Morning News
      No Result
      View All Result
      ADVERTISEMENT
      Home Biznis

      Kako potrošači mogu ostvarivati svoja prava u vezi sa povećanjem cijena, isticanjem reklamacija i garancijom proizvoda na tržištu (V)

      Peti dio

      mojinfo.ba by mojinfo.ba
      27/01/2023
      in Biznis, Ekonomija
      Reading Time: 3 min
      Kako potrošači mogu ostvarivati svoja prava u vezi sa povećanjem cijena, isticanjem reklamacija i garancijom proizvoda na tržištu (V)

      Fotografija: Pixabay.

      0
      SHARES
      23
      VIEWS
      Share on FacebookShare on Twitter

      Kako potrošači mogu ostvarivati svoja prava u vezi sa povećanjem cijena, isticanjem reklamacija i garancijom proizvoda na tržištu (V)

      Izvor: Tarik Osmanhodžić, Potrošački blog.

      Ukoliko niste pročitali prvi dio teksta otvorite ovaj link, a ukoliko niste pročitali drugi dio teksta otvorite ovaj link. Za treći dio otvorite ovaj link, za četvrti dio otvorite ovaj link.

      PROČITAJTE I DRUGE NOVOSTI

      Nepošteno oglašavanje proizvoda i usluga

      Nepoštena poslovna praksa trgovaca

      Podnošenje prigovora potrošača – dileme, pitanja i odgovori

      Potrošači imaju puno pravo podnositi prigovore u koliko nisu zadovoljni pruženim proizvodom ili uslugom. Ti prigovori se naravno podnose u pismenoj formi. Ali kao i kod reklamacije i kod podnošenja prigovora postoje različite dileme.

      Na koji način je trgovac dužan omogućiti potrošaču podnošenje pisanog prigovora – Dakle, trgovac je dužan potrošaču omogućiti podnošenje pisanog prigovora i to u sljedećim slučajevima:

      – u poslovnim prostorijama, odnosno prodavaonici;

      – putem pošte i elektroničke pošte.

      – trgovac može omogućiti potrošaču podnošenje pisanog prigovora i putem drugih sredstava mrežne komunikacije koja omogućuje pohranu vremena i sadržaja komunikacije na trajnom mediju;

      – trgovac je dužan bez odgađanja u pisanom obliku potvrditi primitak pisanog odgovora

      – trgovac je dužan jasno, čitljivo i vidljivo istaknuti obavijesto načinu podnošenja pisanog prigovora u svojim poslovnim prostorijama i mrežnoj stanici ako je uspostavljena.

      U kojem roku je trgovac dužan odgovoriti na pisani pregovor – Na sve podnesene prigovore potrošača, trgovac je dužan u pisanom obliku putem pošte, elektroničke pošte ili ako je trgovac iskoristio mogućnost podnošenja pisanog prigovora i putem drugih sredstava mrežne komunikacije, odgovoriti na prigovore potrošača u roku od 15 dana, jasno se izjašnjavajući prihvaća li osnovanost prigovora potrošača.

      Kada potrošač podnosi reklamaciju?

      Potrošač podnosi reklamaciju trgovcu ili pružatelju javne usluge tek nakon što je zaprimio odgovor trgovca odnosno pružatelja javne usluge na pisani prigovor ili onda ako nije zaprimio reklamaciju u propisanom roku. Samo povjereništvo ima rok od 30 dana za odgovor na zaprimljenu reklamaciju. Trgovac odnosno pružatelj javne usluge je dužan omogućiti podnošenje reklamacije osobno u poslovnim prostorijama putem pošte i elektroničke pošte.

      Šta ako potrošač ne uspije riješiti svoj problem putem pisanog prigovora ili reklamacije – Nakon što potrošač ne uspije riješiti svoj problem sa trgovcem putem pisanog prigovora tada može podnijeti prijavu tržišnoj inspekciji Državnog Inspektorata, ovo važi samo po zakonima Republike Hrvatske dok u Republici BiH potrošači svoja prava ostvaruju na druge načine odnosno pred Institucijom Ombusmena za zaštitu prava potrošača o čemu će biti riječi zadnjem podnaslovu čime završavam današnji blog.

      Naravno, još da naglasim da potrošač svoj problem sa trgovcem može riješiti i putem potrošačkih sporova, odnosno putem tijela nadležnih za riješavanje potrošačkih sporova. Alternativno riješavanje potrošačkih sporova omogućuje potrošaču da svoje sporove sa trgovcem sa sjedištem u Republici Hrvatskoj ili u nekoj od država članica Evropske Unije, Norveškoj, Islandu i Litešajnu riješi na brz, cijelovit i prihvatljiv način. Nastavit će se… (mojinfo.ba)

      Kako potrošači mogu ostvarivati svoja prava u vezi sa povećanjem cijena, isticanjem reklamacija i garancijom proizvoda na tržištu (V)

      Previous Post

      Kako potrošači mogu ostvarivati svoja prava u vezi sa povećanjem cijena, isticanjem reklamacija i garancijom proizvoda na tržištu (IV)

      Next Post

      Rustempašića kula prvobitno bila namijenjena vojsci i posluzi

      Related Posts

      Nepošteno oglašavanje proizvoda i usluga
      Biznis

      Nepošteno oglašavanje proizvoda i usluga

      18/02/2023
      Nepoštena poslovna praksa trgovaca
      Biznis

      Nepoštena poslovna praksa trgovaca

      07/02/2023
      Instrumenti politike zaštite potrošača i trgovaca na tržištu kao cilj slobodnog tržišnog natjecanja
      Biznis

      Instrumenti politike zaštite potrošača i trgovaca na tržištu kao cilj slobodnog tržišnog natjecanja

      07/02/2023
      Hercegovački češnjak crne boje hit u farmaciji
      Biznis

      Hercegovački češnjak crne boje hit u farmaciji

      06/02/2023
      Kako potrošači mogu ostvarivati svoja prava u vezi sa povećanjem cijena, isticanjem reklamacija i garancijom proizvoda na tržištu (VI)
      Biznis

      Kako potrošači mogu ostvarivati svoja prava u vezi sa povećanjem cijena, isticanjem reklamacija i garancijom proizvoda na tržištu (VI)

      02/02/2023
      Kako potrošači mogu ostvarivati svoja prava u vezi sa povećanjem cijena, isticanjem reklamacija i garancijom proizvoda na tržištu (IV)
      Biznis

      Kako potrošači mogu ostvarivati svoja prava u vezi sa povećanjem cijena, isticanjem reklamacija i garancijom proizvoda na tržištu (IV)

      20/01/2023
      Load More
      Next Post
      Rustempašića kula prvobitno bila namijenjena vojsci i posluzi

      Rustempašića kula prvobitno bila namijenjena vojsci i posluzi

      Recent Posts

      • Olimpijski centar Bjelašnica: Studenti UNSA iskoristite popust!
      • Najavljujemo – Prezentacija istraživanja i stručna diskusija: Štetni narativi tokom izbora
      • Nastavljene armenske provokacije na azerbejdžanskom tlu
      • Bugarska uništava preko dva miliona vakcina protiv COVID-19
      • Koji bosanski jezik?

      Categories

      • Aktuelno
      • Atraktivno
      • BiH
      • Biznis
      • Dizajn
      • Ekonomija
      • Fotografije
      • Fragmenti
      • Historija
      • Hrana
      • Inovacije
      • Ljepota
      • Majstori
      • Najave događaja
      • Ogledalo
      • Putnici
      • Regija
      • Science
      • Svijet
      • Tech
      • Travel
      • Turizam
      • Umjetnost
      • Unaprijed
      • Uncategorized
      • Vizija
      • Zanat
      • Zanimljivosti
      • Zdravlje

      Kategorije

      • Aktuelno
      • Atraktivno
      • Biznis
      • Unaprijed
      • Fragmenti
      • Ogledalo
      • Putnici
      • Vizija
      • Majstori

      Najnovije novosti

      • Olimpijski centar Bjelašnica: Studenti UNSA iskoristite popust!
      • Najavljujemo – Prezentacija istraživanja i stručna diskusija: Štetni narativi tokom izbora
      • Nastavljene armenske provokacije na azerbejdžanskom tlu
      • Bugarska uništava preko dva miliona vakcina protiv COVID-19

      Kontakt info

      +387 61 998 898

      tzmojinfoba@gmail.com

      • Marketing
      • Aktuelno
      • Atraktivno
      • Biznis
      • Putnici
      • Privacy Policy

      © 2019 mojinfo.ba - Edukativno - informativni portal mojinfo.ba.

      No Result
      View All Result
      • Home
      • Aktuelno
      • Biznis
      • Unaprijed
      • Ogledalo
      • Putnici
      • Vizija
      • Fragmenti
      • Atraktivno
      • Majstori
      • Marketing

      © 2019 mojinfo.ba - Edukativno - informativni portal mojinfo.ba.

      Welcome Back!

      Login to your account below

      Forgotten Password?

      Create New Account!

      Fill the forms below to register

      All fields are required. Log In

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.

      Log In